maandag 21 juni 2010

Ding 12 Twitteren


Dodo: doe ik het of doe ik het niet?
Zal ik wel of niet een Twitter-account aanmaken?
NEE
Ga er waarschijnlijk nooit actief mee aan de gang. Ik heb tenslotte geen 13 levens. Kom nu al tijd tekort. Wil absoluut niet weten waar iemand op welk moment wat dan maar ook aan het doen is.
MISSCHIEN
Ben toch wel nieuwsgierig, onbekend maakt onbemind, je moet het toch een kans geven, je doet niet voor niets 23dingen en geen 22!
O.K.
Aan de slag!
Gelukt! Een Twitteraccount is aangemaakt en je kan mij volgen onder KNEESKAREN. Hoe verzin je die naam? Kom naar kamer 13 en ik leg het persoonlijk uit. Zie ik je ook weer! En wie volg ik? Voorlopig Jan en Edo, maar dat geringe aantal komt enkel voort uit tijdgebrek om naar anderen op zoek te gaan. Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Oh gelukkig, ik was al bang dat je het NIET zou doen. Geef het de tijd ga mensen volgen die jou verder kunnen helpen. Mensen in jouw vakgebied, collega's en kijk hoe het je van nut kan zijn. En gooi d'r vooral zelf ook eens een tweet tegenaan.

Razende Roeltje zei

Hey Kneeskaren, ik kan je niet vinden onder die naam, ook niet onder je eigen naam en ook niet onder blokaanm'nbeen, en ik wil je wel gaan volgen ...